svart&vitt

min nya passion:
knäckebröd

o idag har jag varit duktig o tränat bp o sprungit runt sjön.
o ätit knäckebröd.

fått reda på långa tre dagar nästa vecka. wohoo.
not.

planerar semstern.
planeringen är ett nöje i sej.
det kanske kommer öppna dörrar?

ändå lite låg för jag hatar tvn.
skulle gärna leva utan ett tag.
skulle tippa att tvn förstör många förhållanden.
inte för att det är ngn fara på taket (långt ifrån)
men om tio år kanske.

funderar på o gå ut en litem runda.
för o känna av sommarkvällen.
vore fint o varit med om en iaf.

rastlös.
borde va trött o nöjd o så.
såg first descent innan.
typ tredje gången.
snowboarddokumentär.
jag blir alltid sur när jag ser sånt.

dom som lever fria liv.
utan jävla matlådor o alarm klockan fem o ständig längtan efter helg.
fyra veckors semester som fylls me ångest inför o börja jobba igen.

cynisk.
man kan väl inte le jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0