åhhhhh

jag gör ingenting än väntar nu.
o det är det drygaste av allt.
alla kategorier.

tim kom hem från himla  gbg nu!

iaf varit fint helg.
uppe hos oxhed en sväng i fredas. försökte övertalas att följa med til skirö.
aldrig i livet!

vaknade utvilad. sprang en runda. tog smidiga bussen i till vetlanda o shoppade underkläder.
hem för o vila lite för att sedan åka me elin o åsa till jkpg o rebecca.
för o förfesta i hennes fräscha o fina lgh.

sedan vidare til en annan förfest. där jag lyckades med ett konststycke som jag tror jag aldrig gör om.
gick ut för o prova på olearys. blev hungriga först o käkade.
tappade stinget o gick till evergreen. käkade lite till. (?)
tog taxi hem o sov.

men de va trevligt ändå!

jag orkar inte laga mat ikväll.
så det f¨år antingen tim göra.
'eller så blir det pizza.
så det så.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0