congrats men mest tack för ledig dag

härlig kväll igår.
mindre kul idag jag är rastlös o har inget att göra.
förrän fem då det är fotboll.

iaf. nån riktig volleyboll va inte att finna utan endast tung fotboll.
 resultatet - många ömma handleder. 
men riktigt trevligt va det o solen sken o vi blev ett gäng.
ingen av oss är  väl nån stjärna men det viktiga är ju inte att vinna.
fast handen på hjärtat.
det är bra mkt roligare.


















(nu slutade min komma knapp av nån anledning att fungera. det känns inte bra alls. jag är en stor anhängare av kommatecken....jäkla skit)

gick senare till sandra o albin vars grill va bra mkt piggare än vår så bröden o burgarna blev lite svarta men va tusan.
fint som snus ändå sådär framåt natten.

nu väntar jag på mat.
mkt hungrig.

sen som sagt fotboll o efter det är kvällen än så länge blank.
men vem vet- mot all förmodan kanske grillen tänds upp!


varje dag utan kärlek är en spilld dag.
citat av ngn som jag inte vet.
läste det i en bok.
o ja.... visst är det väl så.
på ett eller annat vis.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0