eller så

beroro mitt obefintliga bloggande nu för tixen på att datorn stirrar sönder när jag lägger upp bilder.
så, det blir inga mer bilder.
har hänt nåt sen jag fick virus.

o det jag skrev innan försvann.
då tappar man alltid lusten lite.

trött efter hel dag på sjön iaf.
o lite hungrig.
har massa god pastasallad kvar.
jag jobbar bara tre dagar den här veckan o näste vecka är det hultsfred.
livet är för nu alldeles fantastiskt.
verkligen verkligen.

nästa vecka blir hårdträning.
knappt nåt den här veckan.
o då försöker jag tänka att jag är e coll tjej so inte bryr mej om att jag inte tränat på typ en vecka.
funkar dock inte så bra.
men jag känner mej lite cool.
visserligen en tjock cooling.
men ändå.

haft supervecka.
minivacation i gbg.
åkte efter jobbet i måndas.
mötte emma caroline o charlotte på centralen.
massa folk på stan pga fotboll.
satte oss ute nånstans o käkade o drack öl.
bästa kvällen på länge.
jag sov hos charlotte o emma hos carro.

möttes dan efter för fiin frukost. (frukost är o kommer nog förbli min favorit)
sen shoping o lite ångest har jag nog för mkt pengar gick det åt men förhoppnongsvis klarar jag mej hela månaden...
som sagt. festival nästa vecka o sprit är inte gratis.

hemåt igen efter härlig dag i solen, tim hämtade mej i nässjö o la redoute grejerna hade kommit så de blev mkt kläder den dan.

idag har vi fiskat.
jag fick en fin gädda som vi (tims mormor o morfar) har rensat. skulle äta den ikväll men orkar inte s den ligger i frysen.
jag är ev lite bränd.
men strunt i det för sommaren är underbar.

dimmerna är dock att ajg vet hur fort det går.
men strunt i det för livet som helhet är ganska underbart.
snart fyller jag 23 o bästa tiden är väl nu ändå?

tim har rakat världens fulaste mustasch igen.
men strunt i det för det förändrar ingenting.
det är ändå
kärleken som  fyller ut i skarven.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0