frid & harmoni

peace and harmony.

hemma själv för stackars tim är inte hemma o missar en tredje match.
jobb första. o i hulstfred hade vi inte riktigt ro o nu har dom lagt bortamatch i västervik av alla ställen.
radio för hans del me andra ord.

så.
vänja sej vid fyra dagars vecka va ingen hitt.
har ännu inte jobbat fem dagar men nästa vecka smäller det.
puh. kanske är de dags att va lite sjuk?
dessutom sugskiftet.
(ajaj nu gjorde ryssland mål)

iaf. midsommar.
efter hultsfred lockar inte fest så jätte mkt.
inte så farligt för mej  men tim va lite illa däran.
man får va man förtjänar heter det ju.

de blev vi själva kvar.
kom fram till:
imon drar vi till stockholm för att på fredag åka över  till åland för en natt där.
fantastiskt bra.
emelie ska til sävsjö så vi lånar hennes lägenhet.
kalaset blir alltså biligt o bra.
o precis va jag känner för.
eftersom jag är en tönt o toffel av högsta kaliber så ja...
va skulle jag hellre ägna midsommar åt än en ö me tim?


köpte ett våffeljärn idag.
blev sugen på jobbet o jag får passa på när jag är själv.
(de va hiskligt va dom skjuter nu ryssarna)

de gött iaf. fast inte så mättande efter ett pumppuss.
löpt mkt lite senaste tiden.
skärpning!
imon kanske är en bra dag att springa.
vi åker nog inte förrän på kvällen ändå.

tack o hej.




fyllekort.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0