katchiing

man säger att pengar inte är allt o att pengar inte gör en lycklig blablabla...
bull!

tre lönelapparsmånad lyfter livet o självkänslan alldeles fantastiskt.
sen att nästa månads lönelapp i princip uteblir det är en annan femma.

(o som sagt mitt komma tecken funakr inte. störande att skriva- o att läsa. jag ber om ursäkt)

så. sitter en fredagkväll alldeles ensam för tim har dragit till gbg me peter.
inte hema igen förrän på söndag.
o man vänjer sej fort vi sällskap för va tusan tar man sej till när man är ensam?


fick förfrågan av kim at åka till skirö.
skirö är jag ytterst tveksam till men lte förfest passar alltid in.
så grill om vädret tillåter. det regnar inte io det får man väl nästan kalla fint.

imorn snikade jag till mej (eller åsa frågade) att följa me åsa o elin till jkpg för o gå ut (antar jag) o förfesta hos becci.
vilket jag nu tycker ska bli mkt mkt trevligt.
halmstad trip får bli en annan dag.
exempelvis en där solen skiner.

nähä. nu ska jag ta biken till konsu för o inhandla nåt enkelt att lägga på grilen (förmodligen hamburgare) sedan leta upp runstigen för en trevlig kväll me folk jag inte sett på mkt länge.

hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0