live like nowhere else

dom får alltid till det så himla bra, hultsfred, me sina loggos.
me lust o fägring stor
hem ljuva hem.



iaf. jag uppdaterar dåligt, stjärnorna vet vad jag gör hela dagarna.
för som vanligt är jag inte speciellt upptagen.

jag har fyllt år.
nämnde jag det?
jobbade på bolis första lördan på länge just den dan.
typiskt.
men uppvägdes snabbt när jag kom hem o tim hoppade fram me en flaska champagne.
pang o jordgubbar o chokladtårta, bilijetter till coldplay o en blomma.
- kom hannah, du ska vi bli redigt fulla!

grillfest tills myggen kom o efter det sombrero för joar o emil.
viktor fick ledas hem, full som en kastrull.
himla fin födelsedag i vilket fal.

dagen efter hem till föreberg för kalas.
bodypumpo på kvällen vilket jag nte riktigt var i form till.
mådde sådär men efter att jag tjatat till mej pizza blev allt bra igen.

så.
tre dagars veckor höjer livskvaliten.
onsdag kl sex gick röda bilen me flera för några dagars festande.
sommarens (årets?) höjdpunkt.
Hultsfredsfestivalen.






roadtrip.

o ja.
sen är som vanligt allting en enda gröt.
man kommer dit, tycker att lördag är ljusår bort
sen vaklnar man söndag mooogn o det är över o dags att åka hem.

lite pics iaf:



rörvikscampet








present från tom till viktor.
(tröjan, inte tim)




..... resten hamnar på facebook.
hultsfred är fantastiskt iaf.


inte lika fantastiskt va att komma tillbaka till arbete.
men. jag kanske måste börja uppskatta mitt jobb nu.
man vet ju aldrig.

blabla.
midsommar blir nog bara jag o tim va det verkar.
det gör mej inget.
roadtrip me röda bilen? (tomteverkstan)


bye bye. o tack vänner för härlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0