underbar kväll alla

så.
efter mkt hårt arbete med att försöka få in, inte alla, utan några av bilerna i kamerna i datorn, är jag tillsut klar.
mkt nöjd me mej själv.
tim är i gropen hela natten (iaf på obestämd tid) så jag har gott om tid till pilleri me bloggande o dylikt.

franskan är biff, mina mardrömamr va obefogade tentan fick godkänt o nu kan jag lägga det under kudden.
efter imorgon blir de sommardag som heter duga.
myresjöhuskylväskan som familjen sponsrat med ska fyllas me öl o kanske lite korv
o för första gången på år o dag ska de spelas volleyboll.
jag är laddad.
mitt bollsinne är noll, o jag är glad om jag träffar nån boll men va katten.
så ska väl livet va?

förövrigt va ja o tim o spelade lite golf förra... ? helgen. pay and play. premiär för mej. men ganska skoj va det.
kan göras om. men ska de spelas på allvar få de nog va tills pensionen infaller.





men en golfproffskarriär skulle väl inte döda en?

gäddan ja. är ännu inte tillagad.
för nog va till nästa vecka.



såhär såg den ut iaf.




tim tyckte mer om små. som knappt syns



mört


men först o främst va vi ju ute i fredas.
kl 15.30 stod vi i öltältet som enligt tidningen skulle öppna kl 14.00.
polisen tyckte annorlunda så vi återkom kl 17.00.
ja sandra o tim va först.


(sorry sandra, jag snodde din bild)

sedan droppade folk in.
äta bör man dock så jag o sandra begav oss för o tända grillen.

grabbarna (vissa av dom) spelade väl mest tvspel men vi satt i gräset.










man kan nästan säga att vi har en jättestor balkong



buss







ida&simon


o de va alldeles ljust när vi kom hem.
o när vi vaknade va de bara lördag.
tralalaaa.

sov i en evighet. jag solade lite.
jacob jacob o kalle skulle till vetlanda.
vi gav dom sjkuts.
sen cyklade vi till kalvaberget.
grillade kycklingfärsspett, grönsaker o haloumi.
ganska romanstiskt för o va oss.

sen söndag o fiske.

o... måndag.äntligen träning igen.
 tisdag jkpg för franska avslutning o bikini ( o klänning)inköp.

idag har jag o åsa varit utomordentligt duktiga
en timmes bodypumpo me efterförljande löprunda runt sjön.
jag känner mej nu fräsch o trött o kommer somna som en stock.

o en sak till. om en vecka är jag lagom slirig o lycklig o lite... i en bubla som man är i hulstfred.
en vecka ladies and gentlemen.

nähä. nog me blahablaha.

cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0