konfuserad

är et ett ord?
känns som att i rätt  många fall kan man göra om engelska ord till svenska.
nu kommer jag inte på så många.
suiciadle.
suisiciabel.
ehhh. kan inte ens stava.
skit samma.

förvirrad va i alla fall ordet.
-Hej, jag är en förvirad tjej som säger; Hej!
får jag höra ibland från olika.

igår gick jag o emma runt mejensjö. på vägen hem skulle jag handla. hade lite bråttom för o hinna hem o ta ut tvätten innan nästa mänska kom.
tänkte
"Ska jag gå på ica när ajg ändå är här nere?"
sen
"Naä... mkt längre o gå me kassen"

två minuter senare tänker jag
"Dumt att jag är här, hittar ju inte redigt."
sen började jag skratta för mej själv när jag insåg var jag var.
 På ica!

sekunden efter jag tänker att jag inte ska gå dit, glömmer jag det o går in ändå.

jag är en förvirrad tjej som glömmer att säga hej. snarare.


varit o simmat. jobbigt. o ja är trött nu. läsa lite stig o sen förmodligen somna en stund...
mmm, gött me helg!
ikväll bio o restaurang. de e fint!
o jag är så jäkla godissugen.

de kommer tillbaka ibland.

tackohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0