som lovat.

later sa jag.  later blev det.
dagens lektion avklarad, rätt slapp men lite trött i huvudet efter en timmes föreläsning om franska författare. o ylvas racerordflöde. men det är nice.

helgen som sagt.
jobbade freda eftermiddag, snabba fyra timmar.
hem för mussel kok o oxfileugnsabakning.
o rösti. ah, fina fredag.

job lördag, värre än fredag, men rätt mkt folk så ca va.
planerade utgpngen blev faktiskt av.
18 (eller 19?) stycken tillslut.
förfest hos jacob o lollo hängde på.
o det hela blev mkt mkt lyckat.
längesen, o jag är mera sugen.
dans abstinens till tusen, särskilt nu, helt utan aerobics eller step.
bara dessa eländiga löprundor.
som iofs är helt ok.
men inget som ger en kick precis.
bodupumpen va go.
chockade musklerna, men jag orkade.
efter resan blir de krafttag, det lovar jag.

så en ynka arbetsdag kvar.
sen är det väl dags för välförkänt semester?
har ju jobbat i hela tre månader nu. drygt...
(Hannah, du lever  en drömvärld)

o när jag kommer hem är det vår på riktigt.
hoppas bara att våren har kommit till rom.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0