bärs, tackså mkt.

fjärde dagen i rad som vi dricker öl. värdelöst o ha semester. fast inte.
"romantisk wekeend i gbg"

varken tim eller jag är väl specielt romantiska.
vi har mest druckit öl o lagt pengar på mat.
ingen shopping.
jag känner mej mest besvärad när han är me.
o jag har inte råd.

trevligt har de varit iaf.
gothia o fin frukost.

ge vårpuben en chans.
jag vet ju dck hur det blir.
koemr hata det efter en halvtimme.
men what else?
kl är mkt nu.
väntar på att viktor o co ska komma hem.


jaja.
tillbaka till ölen.

konstiga känslor som kommer långt inifrån.
surfa dyka o klättra i berg.
brädor av alla slag
o se nåt annat.

men jag älskar honom.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0