nutid.

så... kan jag skriva några ord om dagens.
dag.


måndag som som vanligt inte är någon favorit.
men dagen gick fort.
jag ägnade hela förmiddagen (morgonen för vissa) åt o funder apå om jag skulle gå hem för jag mådde himla dåligt. o tidne gick sen mådde jag bra igen..
börjar tröttna på alkohol.
eller fel.
börjar tröttna på o va bakis.
tänkte även skippa combaten.
men det gjorde jag inte o vilken tur!
man ångrar sej aldrig efteråt.

helgen har annars varit himla bra.
fredas åt vi o skruvade (inte vi så mkt kanske) ihop tvbänken som då kom me lastbil.
o jag har insett att inreda nåt tar tusan mkt längre tid än man tror.
innan det liksom är klart.
även om vi har alla möbler (utom soffa) så ser det fortfarande halvklart ut.
lite frustrerande tycker jag allt.

iaf.
i lördas va jag ute o sprang.
då vände trenden o de va inte alls kul.
tungt som tusan men jag skyller på kosten.
sen åkte vi till jkpg för inflyttingsfest hos peter & joanna.
trevligt trevligt o här hade det passat me lite bilder men orka!

vi fick åka hem rätt tidigt igår för jag skulle vidare på dop.
jag är numer gudmor (tillsammans me sandra) till neo robert söderstjärna
kusiner o kusinbarn i en enda röra.
o jag träffar dom alldels för sällan.
dom är galet bra, allihop.




och. på tal om o springa.
( ni får stå ut , har man ett nytt intresse så har man)
i onsdas ( ja, inna pumpen o det gör jag nog inte om) va tim o jag ute en runda.
o det gick bra.
fast tim tyckte (såklart) att det gick lite långsamt.
men det skiter jag för det tycker  inte jag.
9 km på 46 minuter.

jag är iaf allmänt nöjd för detta trodde jag aldrig om mej själv.

snart får jag väl gå o lägga mej.
kvällstrött som ett barn som jag är.

tim håller på me sin himla kub.
som han fick av peter o joanna.
vet inte om jag tycker det va nån bra present.
han är ytterst upptagen.

jaja. detta om detta.
en kiwi innan läggdags.

tudiluu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0