nyjag.

nåt konstigt har hänt.
jag springer ganska bra.
o ganska långt.
jag gillar det.
o vill springa mer.
trodde jag aldrig.

men det där me o aldrig tro saker.
ska jag lägga av med.

inget (inget) blir som man tror.
i livet. generellt.
jag är sambo o har köpt bil.
o givit fotbad till denna sambo i födelsedagspresent.
imon kommer en tvbänk från em ilastbil.
jag jobbar på industri.

o vart exakt ligger peaken?
sprätten?
när man ser det svartpåvitt, vart är livet?
i ett grått november?

nä. jag vet inte.

eller jo. jag vet.
att kärleken gör nog lite som den vill med oss.
man kan tro att när den kommer så gör man som man vill ändå.

men nej.
man är fast. i en liksom ... fantastisk liten... tråd.
o den tråden får mej att gilla det här.
o sambolivet är inte tråkigt.
dessutom fick han finfina whiskeyglas också.


jag är trött.
vi ska ner till kulturhuset. på torsdasklubben. jag börjar nog


o hej igen några dagar senare.
detta skrevs som ni förstår i torsdas.
men det försvann.
trodde jag. för här är det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0