röjning.

vi hade nog kunnat utrusta fem familjer med alla grejer som jag har rensat ut ur den här lägenheten.
idag försvann de sista av tims gamla växter.
det fanns nog tjugo när jag kom.
minst.
men nu rä dom borta.
förutom den som han fick av sna mormor nä'r han fyllde år.'
suckj.
jag slänger o hon kommer med nytt.
jaja.

snart bodypump o innan profiterade jag solen genom att gå runt sjön me åsa.
har dock tröttnat lite på o gå.
mest drygt men nån måste man ju göra.

satt upp lite tavlor.
o slängt saker.
skönt.

men jag vill åka till ikea. det fattas saker.

nåt annat som fatts nu är mina bröders som har dragit väästeruuut.
skrattade mej igenom  resdagboksinlägget som henrik skrivit.
ja.
det hade varit fint o åka bort.
men det är inte superlänge till val thorens.
o sen kanske kanske om vi har tur.... o pengar.
kyulan har kommit med besked.
har varit halvt gråtfärdig av kölden hela veckan på lagret.
fy fasen.

nä. snart ska jag bli varm i svänggängets lokalen iaf.

tjarå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0