sura.

igår sa tim massa br saker.
idag är jag jäkligt sur.

tillslut gör tjat mej sur.

lördag fint iaf.
jobbat på bolis men överkomligt.
igår bowlade vi.
igen. viktor har fått lite dille på det där.

innan dess sprang jag en runda.
samma som förra året.
när jag för första gången sprang me tim o höll på o dö.
det va skillnad igår kan jag säga.
stolt o nöjd o sen käkade vi haloumi o drack en öl.
innan bowling en timma.
sen gick vi hem igen.
orka.

har även ägnat endel tid åt att panikkolla efter potentiella utbildningar som börjar i vår som inte liger för långt bort o som jag iaf lte vil gå.
med mkt dåligt resultat.

dessutom vill danne veta om jag ska stanna elelr inte.
för han får inte anställa nån efter mej.
så då är jag på rikigt fast ett tag til om jag inte slutar nu.

men först o främst handlar det om tre veckors ledig jultid.
fy katten va härligt!

imon ska vi till föreberg o fira far.

o mina ben håller på o brinna upp av mina kanonvarma dator.

kanske ska männen diska på julafton i år?
jävla karlar.

nu ska jag nog bli sams me min kära sambo.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0