det regnar iaf inte in

det får vi va glada över i dessa regninga tider.
hösten har med beksed anlänt.
o jag har eg inget emot det.

(när kl slår två)


tack vare hellacopters konsert i torsdas var jag ledig i fredas.
så fantastiskt.
började dagen me fruksot i soffan o sex and the city filmen.
jag är ingen satc nörd- har sett typ två avsnitt i mitt liv.
så finns nog de so uppskattar filmen mer än jag.. (tex åsa =))
men mkt bättre än hulken -thats for sure!

jag städade o sen kom tim hem efter tre timmars jobb. gött.
planerade kvällens meny o åkte till fiskbilen.
pilgrimsmusslorna va slut så vi fick nöja oss me vanliga.
vilka vi fick mkt goda den här gången!
samt lax o färsk pasta...

plus att nåt fantastiskt hände.
ska du inte köpa lite glass?
sa tim på konsum.
jo för tusan!
sa jag o snabbade mej innan han han ändra sej.
dolce de leche o götapetter va gott de var.

va även ute o sprang på eftermiddagen.
drog på det i de längsta ( de va kass väder).
men de regnade lagom mkt o det va så himla gött!
springer knappt aldrig längre men nu är suget tillbaka.
(hoppas jag).

igår morse åkte vi till gbg för vuxenfest me tims polare.
mkt trevligt o faktiskt inte så sliten idag.
sjukt kvällstrött som jag är så somnade jag vid tolvtiden (inte pga för mkt alkohol- utan just för att jag är sjukt kvällstrött)
o sov till elva idag.
gammal tid.
va tillbaka i sävsjö halv fyra o jag struntade i bpn.

nu är jag trött igen o ska väl sova.
tim tittat på batman- nä inte min kopp te o den är två o en halv timma.
vansinne.

vet inte om det är nåt fel på mej.
men jag gillar inte att kolla på film.
fast det kan även bero på att jag aldrig får se nån bra film längre.
utan bara skitactionkillfilmer.
blä.

nä. ta en bok o va glad.
där kan amn pausa när man tröttnar o sen börja igen.
mkt bättre.
min rastlösa själ gillar inte sånt där bindande.

den här veckan blir en fyradagars.
nästan helt säker på det.
men han har ju ändrat sej förr.

nähä.

godnatt kära ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0