förbjudna ord.

javisst. sluta kl två är hur gött som helst.
men egentligen.. va tusan gör man de där två extra timmarna?
sover.
o inte ett dugg.
o får dåligt samvete för att man inte gör nåt.
väntar på att tim ska komma hem.
o på att träningen ska börja.
som, särskilt när den inte börjar förrän kl åtta, är rätt drygt.
sex timmar senare liksom.

tim fixar en dimmer till nya lampan i tvrummet.
bara soffa, o lite lampor kvar. o får gardinerna sydda.
shoppat som tokar i helgen.
ikea o mio i lördas.
upptäckte att em i tenhult har söndagsöppet så drog dit i söndas o köpte soffbord o tvbänk.
soffbordet följde med i bussen hem, men tvbänken måste väntas på en månad.
drygt!

en dag kvar att jobba.
halelujah!
ska till huskvarna o hellacopters imon.
ska köra men det gör mej inget.
bara gött o åka nånstans o ha en fin anledning att ta ledigt en dag.
grabbarna o jag.

även vecka sex ommer det böor grababrnma o jag.
men då andra grabbar.
val thorens me tim peter o linus.
o jag blev helt... skakig nä'r tim ska valthorens.
det blir som o komma hem.
sa jag.

granndalen visserligen men ändå.
kommer nog hamna i meribel nån dag.
sicksicksick.
snacka om nostalgi.

mer den här veckan är tur till gbg på lördag.
också me tims vänner vilket brukar betyda en rejäl fylla, så det kan va rätt skönt o va nykter imon.
kan jag istälelt städa, o kanske springa en ruda på fredag.
springdosen är inte jättehög dessa dagar.
bodypumpdosen desto högre.
det jag vänmtar på nu.
men ska förstt o gå en sväng me åsa. o ev elin.
förbränna mina chokladbollar ajg smäldde i mej efter jobbet.
akutsugen o dom är sjukt goda.

mammor på jobbet säljer åt sina barn.
idag råkade jag (lite av otur faktiskty) köpa två burkar till.

det dör jag nog inte av.

nu ska jag nog istälet inta lite cvitamin iform av clementin o byta om inför promenaden.

idag ska jag inte göra om misstaget från sist när jag sjrev inlägg o allt försvann.
nä, kag ska kopiera texten.
för alltid framöver.
tjatja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0