godissugen o mätt

dessa  två borde inte ha ett dugg me varandra att göra.
men att ( som alla tjejer vet) vara mätt o att vara godissugen är långt ifrån samma sak.


tänkte åka o hälsa på ida o simon idag.
men nu vet jag inte om hon hinner.
hon skulle til gymmet o det är ju inte min grej.
o jag har inga pengar att shoppa för.
tänkte först hitta en bilig klänning till lördag.
men sen upptäckte jag en klänning som jag använt två gånger som duger fint.

ledig dag.
ska snart dammsuga.
o sen blir de träning i vetlanda.
om det nu inte blir nåt med jkpg.


annars.

så har vi varit o bowlat.









(även viktigt att matcha klot o byxor)





de va lite bowlingkort



sen hälsade på mona lisa hos åsa









sen gick vi till viktor.
en hel vanlig kväll o jag hade me mej kameran for a change.



idag är imorgon för igår han jag inte skriva mer.
blev inget jkpg.
åkte till vetlanda o tränade istället.
o nu väntar jag på den sega kl åtta träningen.
hoppas verkligen det blir bättre tider till våren.
blää.
tim är inte hemma än.
o det känns som det är supersent när det är så mörtk.
men inte mer än halv sex så så sen är han inte.
jag slutade för tre o en halv timme sen.

ska till gymmet o springa på bandet vi sju. så bara en o en halv time kvar.. funderar på om jag ska ut o gå en runda.
sjukt slö av o sitta här.


jag har kokat tomtegröt.
tills efter bpn.

kan få lite cravings för det.

på lördag ska vi ut.
o vi är massa tjejer.
känsn udda men galet skoj!

helg snälla helg. kom nu!

Kommentarer
Postat av: Klåsa

Kan inte förstå varför mona lisa alltid ska vara så reserverad på våra härliga fester!!?? Börjar bli lite trött på henne nu!! =)

Panman din blogg gör min dag på jobbet!!

2008-10-30 @ 09:37:15
Postat av: emma

vem tar hand om oscar när jag är borta? det går sådär.. men mickarna funkar än ser jag :)

2008-11-03 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0