en liten ...eh

åh jag tappar ord.
hade ett fint litet passande ord på tungan.
det försvann.

ute o gått.
o ja. mkt skönare o bekvämare o förmodligen bättre för själen att gå i lite halvsakta mak o lukta blommorna.
snarare än att gå så fort så man nästan får ont i höften.
bara för att man kanske bränner några fler kalorier o i slutändan eventuellt blir lite smalare.

tim kommer om en timme o jag borde städa.
men fan.'
det är inge roligt att städa när det inte blir städat ändå.
massa grejer överallt o jag längtar tills vardagsrummet är iordning så jag dör.

jag har det på näthinnan.
fondtapeten är vald.
tror jag.

lite ska jag nog städa ändå.

imon blir det combat.
det gör mej lycklig.

tim gör mej lycklig.
solen o höstlöven gör mej också.
lycklig.

ciao.



me lur i blicken.
plus att här ser det nästan ut som jag faktiskt har kindben.
tror jag ska fettsuga kinderna.

tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0