för långa mellanrum är inget att rekommendera

mellan löpturer.
det är nu...
iaf två veckor sedan jag ägnade mej åt detta senast.
jag har iofs tränat en massa annat.
men jag är ändå alltid nervös (rätt mkt nervös också riktigt varför vet jag ej) när jag ska springa.
för att det kommer va jobbigt antar jag.

måste köpa nya dojor.
både ute o inne.
dyr historia.
kanske är tur att ajg måste vänta ännu två veckor innan mina fyradagars veckor sätts i gång.
igår ville jag mer än vanligt skjuta mej när klockan ringde.
men jag tänkte
imon är jag ledig.

sen säger danne.
nja... om två veckor.
(fanfanfan.)
-javisst det blir bra! sa jag alltför glatt.


det 'är himla fint väder ute iaf.
tror de blir en promenad med åsa senare.
för att verkligen profitera.
vilket underbart ord.
il faut profiter la soleil.

därav.

nu väntar jga eg bara på att min mp3 ska ladda sej.
sen får vi se om det blir ett eller två varv runt sjön.
 imon börjar pumen i sävsjö.
det blir gött.
har verkligen slarvat med det det sista.
men nu fnns ingen turning back.

helgen är blank.
men lön (lönlönlön!) på torsdag.. så lite ikea kanske?

nähä. nu får de va nog me uppskjutningen.
ta tjuren i hornen.
bit i det sura äpplet.
face your fears.

fast i ärlighetens namn är det ju inte så himla farligt.


ciao.


( återigen ber jag om ursäkt för avsaknandet av kommatecken. den rackarns knappen är sönder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0