i lyrikens värld

hehe hannah.
det där va dubbeltydigt.
för i lyrikens värld är jag minsann inte.
skriver mindre än nånsin. o det är katatrofalt!

däremot är jag lite lyrisk.
o det kan väl också heta lyrikens värld?

 måndas upptäckte jag o åsa nånting fantastiskt.
body combat, ladies and gentlemen.

har funderat på att gå flera gånger men har aldrig riktigt fått tummen ur.
nu var det dock dags.
o jäklar va rooligt de va!
hårt o högt tempo o lite kombinationer o jag g¨år igång på det som tusan!
kick it, baby!
vi va i extas o satt o skrek i bilen på vägen hem.
nu börjar mitt nya liv.
igen!

idag skulle vi gått på afrikansk dans, som jag sett en annons om någonstans.
men jag vet inte vart.
vi kollade varenda sporthall i hela sävsjö-. men icke.
jag gick en promenad innan så helt slö har jag ej varit.

tillägas ska at jag efter i måndas haft den värsta träningsvärken på länge.
tunga o otympliga profiler igår birdog til att jag knappt kunde hålla i grötskkeden vid frukost.


helgen, o i synnerhet fredag, va utmärkt trevlig.
fredas var jag först o klippte mej.
det blev lite bulligt men blont o fint o mkt fräschare.,
sedan fix inför kvällen. gammeldags marknad o visst tänkte vi ge kulturhuset o det inflyttade öltältet en chans.
hos åsa på förfest o de va utmärkt trevligt.
charlotte, lunkan elin åsa o jag.
finemang.





















vit- brun?




min tänder. o emmas ögon?




åsa & toffe?






jag toffe samt okänd


mkt trevlig kväll.

hela lördagen spenderades på ikea där pengar las på:
säng, madarss, en byrå, en lampa o sängkläder.
vi hade en hel släpkärra m,ed oss hem. o 'ndå är det sjukt mkt kvar att köpa.
det går in mkt i ett rum.
det blir himla bra, fast lite kal än så länge. inte en enda inredningspryl så far.
plus att säng.. typ gaveln, som vi vill ha inte fanns hemma.
så den får vi ta nästa gång. 
sen är det bara vardagsrummet kvar.
 o jag snöar gärna in på saker.
så för tillfället är jag lite besatt av vardagsrum o inredning.
himlans skoj.

dagen avslutades me lite snaps o kräftor på hästskostigen.


förra helgen ja.
bröllop för hela slanten.
absolut bland de bästa bröllop jag varit på!



inte så bra bild. men här kommer dom.
asa herrgård o ner på mot sjön.



jessica.

mkt mkt fin.






johan spelade. o viktor fick filma

.

toastmadame emma.
o toast master niclas.




valsen.

o nu är det middag.
på återseende.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0