o kylan kom.

men hos mej finns hoppet kvar.
hoppet om inget kallt lager.
o tidiga mornar.

hoppet finns kvar.


onsdag igen.
helgen gick återigen i kärleksn tecken.
gamla vallsjö kyrka o ljunga park den här gången.
igen fantastiskt tur me vädret.
o bröllop är rätt gött.
jag fick även sitta med tim vilket jag tackar för.
vad jag däremot inte tackar för är kommenatren om mej i bröllopshäftet.
"bloggar om vardagen på a-lack".
nä ingen känner mej. så det är inte så lätt.
 men alack? det är inget ja är stolt över direkt.
o nästa fråga.
vem tusan läser min blogg?

de va rajtantajtan o billig br o sent blev det. så va den helgen förbi.
i fredas va tims (våra) vänner här o skrev tal. (?)



rebecca va servitris. en jag kände.



grabbarna. jimmie- tim- pär-peter-henrik.




tim o joanna



pär o susanne


nu tror jag det krånglade tills sej me uppladdningen.
au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0