procentuellt sett

blablabla.
nä det där me siffror kan gå o dra nåt gammalt över sej.

jag ska snart gå o dra ett ganska nytt täcke över mej. för att orka upp sista jäkla morgonen för den här veckan.
jobb på lördag visserligen men inte förrän tio.

nyss. typ. ätit middag. jag kom hem vid sex. men det här med matlagning tar tid. för oss.
inte bra för hälsan.
men ganska mysigt.

springningen gick förresten rätt bra.
fast de blev bara ett varv.

nya tapetkataloger hemma. dags för vardagsummet.
fantastiskt härligt.
jag tjänar (har jag återigen kommit på) för lite pengar bara.

nähä. bye bye.

/
Hannah Montana/ Hannah Depanna/ Hannah från Alabama /Bannanie/hej jag är en förvirrad tjej som säger hej/

kärt barn har många namn. iaf på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0