dimanche.

dom vann ta mej tusan!
så gjorde även sävsjö. o vrigstad.
fotbollsfeber i sävsjö kommun den här sommaren. ngt att räkna med minsann!

isterband o stuvad potatis är grejer.
samt ostkaka. som vi ev skulle fått gäster til o äta upp ikväll. dom uteblev. mne jag kna ju äta ostkaka ändå!

toppen.

o tim gnäller inget längre. snarare tvärtom.
igår tex sa jag.
ush o fy nu får jag sluta äta så mkt socker. detta är inte bra.

tim: ja... det är nog ingen fara om du äter lite godis. du springer ju rätt mkt nu. o du är ju ganska smal nu...


det trodde jag aldrig jag skulle få höra från honom.

men man behöver ju inte överdriva heller.
idag blev de ingen motion.
imon ska jag nog åka til vetlanda o köra lite pump.
abstinensen sätter in så smått.
även om de e jäkligt trist att träna i vetlanda nu för tiden.

nähä. ostkage!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va snäll han var nu Tim, det är ju ändå rätt skönt att höra från sin pojkvän någon gång, så plus till han!

2009-04-20 @ 11:16:59
URL: http://sandrasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0