dubedoo.

jag ska tusan köra hårt nu!
laddar för löp.ingen blåst idag.
vad det ser ut som.
o lite regn i luften o det blir perfa.
ska först upp till ts mormor o morfar o hämta piroger.
farligt o göra det nu.
såå himla gott o frestande att äta upp allihop.

ikväll blir det gi mat.
mest för att vi måste äta upp salladen som vi aldrig åt i helgen.
kycklingfile me ädelost o sallad me getost....
ja vi gillar ost o för himla nyttig får man väl inte va?

två dagar kvar.



det är sånna här jag suktar efter.







o det var det här jag suktade efter igår..

nähä.

marsch pannkaka.

(lånade förresten två kokböcker idag på biblan. en libanesisk o en indisk. nu har jag fått tillbaka matinspirationen. tjo!)






oh lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0