griller.

så.
lägger in bilder från kameran o som vanligt prövar det mutt tålamod oändligt.
är det jag eller datorn/kameran som är dum?
vill gärna tro det senare men tyvärr är det nog en mix.

söndag o denna söndag igen. än så länge ok, me jag at om ca 5 timmar kommer ångesten smygande.
jag har iaf varit mkt ledig det senaste. tack vare röda dagar blir nästa vecka första hela på två veckor.
påsken va varm.

jag sprnag ut till skepperstad o hämtade henrik o viktors bil.
när dom senare kom hit o skulle åka med mej hem skrattade jag.
såhär coola va dom.




fiskepojkarna.

helgen innan hade ägnats åt lite grillning










på mattes balkong.

vi har, som sagt inge sol på vår. elelr i vår lägenhet för den del. jag gnäller. mne dte är faktiskt inte så skoj.
jag har inte skrivfingrarna på idag.

jag blev iaf av me min mobil förra lördan. när joar o emil spelade på hotellet.
det va första o enda gången jag va där mer en 20 minuter.
plus att det va riktigt skoj!

jag har beställt en ny idag.
hoppas det funkade o blev rätt o att det blir en sån här som kommer på posten:







oj va stor bilden blev.
jag tog första bästa typ. har inte riktigt intresse att ödsla mer tid. 1 kr.
men fin va?
jag tog en lila. kanske jag ångrar mej.
skitsamma.

iaf.
jag va på hotellet.
först grillade jag o tim lax. sen va vi hos gunnar.
tim gick hem. han är så gammal.
jag dansade till housemusik.



med jannike mest.



o linus o marie var där.



samt den här donnan.

de va roligt o jag tycker dom är duktiga!




idag tänkte jag springa långt. men jag fastnade här me mobilinköp o saker.
snart ska jag bege mej till mösen o se bröderna fiska efter annat än firrar.
första seriematchsegern.

igår va vi snälla männsikor o hjälpte dino o teja me maten til cykelfesten.
jag blev lyckat. jag hade ätit cirkus tio pannkakor innan så min hunger va inte på topp. alltså inte smaklökarna heller.
men va kommenarerna att döma blev dom nöjda.

igår när jag sprnag mötte jag en tjej som jag inte fört kände igen.
som vinkade. det va joanna som va lycklig o hade sperungit 14 km.
som tur va gjorde jag det i tisdas. annars hade jag blivit lite sur... iaf så va hon o peter i sävsjö över helge som hundvalter så efter matlagningen gick vi dit o umgicks några timmar.
allt som allt en trevlig kväll.

nu är jag som vanligt hungrig.
kanske lite gröt innan jag tar stora bussen till match.

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0