hemmafru.

det blir mkt inlägg när man är halvsjuk o inte kan/får/vågar ifall nån ser en va ute.

väntar på henrik som ska komma hit efter jobebt o kolla på en nice jenas jacka som jag har hittat. dock tyvärr alldeles för dyr för att jag ska ha råd att ge honom den i födelsedagspresent. (min ursprungliga blev ju inte så bra). men han ska kolla läget o kanske kan han lägga lite.. inte så himla kul, men det va iaf jag som hittade den.

mysigt iaf, detta me hemmafru. tim komemr hem o äter lunch. o jag går o pular lite.
idag sov jag (vi ibland undrar jag om tims jobb är ngn slags täckmantel. iaf kan man inte säga att han har fasta tider) till halv elva.
shit!

jag va på jobebt en sväng. men det k'ändes inge bra. åkte hem o la mej. typ kvart i sju. sen sov vi till halv elva. o det händer typ aldrig.
sen va tim tvungen att åka o jobba. haha.
tur att jag inte är hemma såhär jämt.
småäter i brist på annat.
hur ska det gå om jag ska börja plugga till hösten o jag kanske är hemma på dagarna ibland (ljuuva ljuva tanke).
har sökt 1 tbildningar idag.
man tycker ju att ngn borde passa/borde jag komma in på.

nu kommmer broschan. tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0