ingen sol.

solen försvann visst.
vi har ingen sol på vår balkong. men nu är solen är imolnen så kan jag ju sitta på balkongen. utan att störa mej på att solen inte skiner här.
blabla.

mitt tangentbord håller på o lägga av tror jag.
otäckt. för så gammal ärden inte.

iaf. en solige vecka har gått.
i fredas skulle vi typ plantera blommor på jobbet. jag frågade om jag fick va ledig. det fick jag jag.
tog crossen o åkte till jkpg för o träffa ida o kolla efter 70 tals outift.
hade beställt en kläning från traderamen va inte säker på om den skulle komma i tid.
det gjorde den men jag tog jkpg köpet ändå.
inte klockren kanske men what the fuck.
jag har ju ingen känsla för såntdär.

kom hem precis i tid för bodypumpen. några trogna som va där.
lite seg efter min mastodrontrunda i torsdas.

o ja. sprnag samma runda förra veckan. fast utan runt sjön.odet blir 14. då började jag fålite ont i bena.
med runt sjön blir det 17 km.
o det gick så himla bra!
men jädrar! va ont i bena jag hade.

o utmattad sånär jag kom hem o ökade sista 100 metrarna utan större problem så visste jag inte riktigt hur jag skulle reagera. jag grät o skrattade lite påsamma gång.
som ni förstår så funkar gråtför det mesta.
konstig känsla. men man kan ju springa långt utan större problem. o jag som allltid trott att det ären omöjlighet att springa EN mil.

jaja.

så fredas kväll ägnades åt grillning.








tim är nöjd.



jag med.

lördag. jobb som vanligt när vädret är oklanderligt.
hem o äta lite o byta om sen kom jacob o fanny.
vidare till fopas finfina balkong.




sen gick vi vidare igen. till putte.



mkt tajta ass.



puttes altan.



sen lekte vi lite. linkan spottar råtta.



tim svingar klubban.



jacob har kastat stövel o är nöjd.



tim provar bössan.




jag med.

sen blev de kallt. vi gick in.åt. tim fick pris för bästa kläder.

åt igen.kladdkaka!




jag skippade glasögonen framåtkvällen.blev lite yr.







födelsedagsbarnet.

ja.sen gick vi hem. tims klack lossnande. så det tog en stund.

idag är det söndag. o jag vet nte redigtvad jag ska ta mej för. inte springa iaf.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0