jai ho.

ja.
tråkig o osocial va namnet.
saknar charlotte o sandra.

har iaf sprungit.
det gick jäkligt tungt men gick bra ändå. så nu är milen under 50 biff!
märkigt me tanke på sista tidens icke spring. o förkylning.
kanske solen?

dammsuger o lyssnar på slumdogmillionire soundtrack.
förövrigt den bästa filmen på väldigt väldigt länge. kan tom sträcka mej till en
av de bästa nånsin.
för mej.

så dammsuger o låtsas att jag är nån annanstans.
att jag kan dansa med magen o va barfota o det gör inget att fotsulorna är svarta. av smuts.

jag gillade indien.
ida o simon ska dit i december.
man kan önska att tim hade nåt utländskt påbrå.
finland räknas inte så värst.

fast jag vill se idas&simons indien.

när tim kommer hem kommer han säga
va fan lyssnar du på?
o jag kommer bli irriterad.
typiskt mej.

typiskt typiskt mej.

en annan bra film. såg vi igår.
män som hatar kvinnor.
fast inte på samma sätt.
fullt på röda kvarn. inte varje helg.

vi grillade förresten. i fredas. hos matte. snabbgrill får man väl säga. så grillsäsongen har bara nästan börjat.
igår va vi som sagt i jkpg.

skulle äntligen köpa ett badrumsskåp.
kom på att vår bil är för liten.
så igen får det bli en annan gång. me lånebil eller släp.


ikväll blir det utdrygning av köttfärsen från igår. chili con carne.
tim är på pappersinsamling. borde va färdigt snart.
halv åtta hos mej gillas.

3 dagar kvar innan långhelg.
ojoj.

ska kolla in mytellus. hade glömt att det finns.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller med om att Slumdog var sjukt bra!! ;) och jag gillar också indien..och du får självklart föjla med oss eller komma och hälsa på oss nån gång när vi är där! Ha de bra!! kramkram

2009-04-06 @ 21:18:46
URL: http://ida.jaykar.se
Postat av: Sandra

Hannah, jag saknar dig med. Kom å lek med mig i påsk! Puss

2009-04-07 @ 07:46:15
URL: http://sandrasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0