lundi.(med risk för snabbt avslut)

goda o sämre nyheter.
et gick utmärkt att springa igår.
(tim följde med, en lugn joggingrunda kunde han orka med...blä)
på min sida vägen tyckte jag dock det gick rätt fort o det kändes jäkligt bra.
o när jag gick samma runda (komstadrundan eller vad säger man?) med åsa o elin för ett tag så tänkte jag. shit den måste va 1.5 mil! typ. tog tjyven aldrig slut.
det går lite snabbare att springa.
o tyvärr va den inte längre en en mil. exakt kan man säga.

nu vet ni det.

idag tänkte jag promenera. vände efter 400 meter typ. som sist.
förbaskat tråkigt att gå!

har bakat. parmesanscones. (parmesan är galet nyttigt. romarna åt det som tusan)
inte scones. parmesanmuffins.
änu inte smakat.
får bli tkill middan.
sen som vanligt. fotbollsträning för minandra hälft. drygt som sirap.
har även gjort en potatiskaka me spenat. o lite grönkål som jag hittade i frysen.
till det stekte jag till en hokifilé.

så det så.

nu mat. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0