snytingsrace

man blir trött av o snyta sej o städa.
nu är iaf mattorna o täckena vädrade.
allt är dammat o dammsugat.
string hyllan är snart målad.
o jag måste bara vila lite sen är snart badrummet också städat.
samt alla uttrensade kläder lämnade i skänk containers
lampam jag köpte som va alldlels för grön återlämnad o... kanske nåt mer gjort.

mkt förkyld o hemma från jobbet.
o trots att jag eg inte känner något slags.... hm ja. inför jobbet. så va beslutet att stanna hemma i morse sjukt svårt.
jag håller inte på att dö.
men hostig ont i halsen o snorig.
kunda knappt sova pga tankarna på jobbet. ska jag ska jag inte.
helt sjukt.
va katten spelar det för roll om jag är hemma en dag?
istälet för o smitta folk o gå i draget ut o in o blir mer sjuk.
dessutom är det jobb på lördag med.
samt bp ikväll som jag msåte ha för att åsa är i fjällen.
så ja.
bra me vila.

slut på det sjukt tråkiga utlägget.
nu ska jg vila.
jag är trött.

o dagens tanke går lite såhär:
jag önskar att socker inte vore onyttigt o gjorde en fet.

sjukt svår litterär mening för övrigt.
va tusan säger man?
att socker inte är onyttigt.
låpter konstigt.
tror man får vända på det.
önskar socker vore nyttigt. funkar nog bättre.

helgen får bli sjukt lugn. gud va skönt.

hj hej.dags för vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0