dags för nummer två.

o nu pratar jag inte toalettspråk.

utan. dagens första träningspass avklarat o snart dags för nummer två.
var i tallåsen igår hos familjen nilsson.
o när jag berättade om skolan så va jag ju tvungen att fira me några öl.
så jag stälde bilen o åkte me linus o jessica hem.
sprang ut o hämtade den innan.

o om 20 minuter kommer åsa o hämtar upp mej för pump i vetlanda.
härligt härligt o den degiga känslan börjar försvinna.

så. jag jobbar en vecka till.
nu ska jag bara, som peter o joanna säger, få tim att vilja flytta till jkpg.
det vore det perfekta.
perfektaste.

men det lär kräva en del energi o övertalning.
eller hot. jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTTTIS!!!!! Va kul att du kom in!! Då kan vi ju hänga lite, nu när de blir lite mer jkpg. Som sagt, flytta hit! ;)

2009-08-06 @ 19:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0