fredagkväll.

ja fredagkväll o jag är sådär trött sok man egentligen bara blir när man har jobbat 5 dagar o stört rem sömnen pga allt för tidig uppgång.
ush!

fast den här tröttheten gillar jag.
den är skön.

idag har jag svettats som en gris på jobbet.
stekhett under plåttaket som gör lagret till en bastu.

o solobadtillfällerna har varit få den här somaren så jag drog me tim till badet när jag kom hem.
då gick solen i moln o det blev nästan kallt o de kom några regnstänk.

jaha? vem är det som leker denna onda lek med oss.

vi åkte hem o jag somnade. men så fort vi kom hem försvann molnen. o de va hur fint som helst.

imon ska vi till västervik visst.
vi får väl se om solen lyser där. lite såndär solbränna vore inte fel.
o på kvällen ska vi till roger o mirsije.
fin dag det.

idag fick jag massa saker från skolan. bla en polkagris, haha.
o jag är varannan sekund livrädd o varannan sekund nöjd o exalterad.
som alltid när det är ngt nytt.
sa upp mej idag.
eller nåt.
ska bara jobba en vecka till.
ojojoj.

ja ida absolut!
jag håller på o bearbeta min motsträvige man om detta.

sen då?

det är mkt det.
nästan varje helg bokad.
men det är bara roliga saker så det är härligt.

ljumma somarkvällar är härligt.
men jag önskar jag fick se havet mer.




hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0