höststartkväll.

igår jobade jag.
sen va vi på värdshuset på släktkalas en stund.
sen hamnade vi på sigges loge.
de va väl rätt skoj men tusan va långt.

i fredas sprang jag stadsloppet.  de va segt o regnigt o ingen runda jag är stolt över precis...
skyller på ont om mat i magen o runnahultsrundan (14km) dagen innan.
tunga ben.
bra o fin träningsvecks iaf.
många långa föreläsningar o huvudet o kroppen va helt slut i fredas.
den här vecakn är det inte alls lika mkt.
fast litteraturseminarium o en övningsgrej som vi ska göra...
hur ska det gå.


idag har vi varit utanför nydala o fikat på café timjan. våffla.
härlig senagustikväll me frisk höstluft.
det är en härlig tid.,
o nu kan jag njuta mer av hösten... när jag inte behöver gå på alacks förbaksade iskalla lager en hel vinter.
som lite förtog den där mysigakänslan me höst o vinter.
nä. jag är nöjd.

såhär såg de lite ut föra helgen iaf.




vi åt ugnspannakaka när kom fram.



jai, en aussie kille som nlog inen riktigt förstod hur han hamnade där, gjorde tårta.




maria fixade paj.



emmas stuga låg jättenära havet.



de va massa snäckor på stranden.



de va ganska härligt.



maria lärde jai svenska kulturtexter. gyllene tider.





sen blev vi af såhär många. o vi åt o drack o sjöng.
nu ska vi kanske me äta o dricka.
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0