inge vidare sömn.

me för mkt alkohol,för mkt mat o för mktångest  i kroppen.

men nu är allt som vanligt o det känns liksom lite overkligt.
det var den semestern.

väntar på andra antagningsbeskedet.
ida: jag står som reserv i växjö o jkpg. hoppas på jkpg men va ganska många innan.

iaf så villjagintevilljaginteinte va på alack.

o det är inte så kul att skriva när tangentbordet är halvfuckedup.
festivalen va... i fredags gjorde gamla spöken sej påminda.
i kombination me mkt rose pallar jag inte vissa saker.
men tessan ringde o sen hängde jag backstage hela kvällen.
ojoj... me mina kusiner o de va härligt!

ikväll har jag hängt  me en annan kusin. emma i tallåsen. de va också härligt.
sen åt tim ojag kycklingfilé o sallad. de va härligt efter all skit jag har proppat i mej.
blev ingen träning idag...heller. förutom cykling till emma.

ush. imon blir de pump o förhoppningsvis löpning/långpromenad.
ska nog duscha nu.

tjatja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0