nedräkning.

så återstår det alltså 4 dagars arbete.
jag är inte så ledsen för det.


o jag ahr fått se havet en stund.
närmare bestämt falkenberg o skrea strand vilket va väldigt fint.
foppa undrade om vi vilehänga me o javisst, det där me strandliggande har inte varit tätt i sommar.
tim o jag tog me kylväskan o drack öl på stranden.
det är ganska härligt.

påkvälen grillade vi kycklingfiléer me rödpesto i.
o sallad, tsatsiki o tapenade till det.

blev som sagt lite halvdiet förra veckan o nu känns det bra mkt bättre.
igår efter liten utflykt me mor o far o henrik o viktor till ramkvilla förlunch på värdshuset o kaffe på engdahls kulle, sprnag jag runt sjön o jag tror, bara tror, att det börjar släppa lite.

mamma undrade om jag ville springa vpmilen me henne o ja.
jag tror det får bli så!

nu väntar jag på att min ipod skaladdas lite sen är det nog dags för lite längre äventyr igen.
har sprungit runt sjön typ tre gånger i rad nu.
men dags för milen skulle jag tro.

det är en ganska härlig måndag för ikväll är det derbyfotboll o sandra kommer o kollar.

nu är laddningen ganska klar iaf.

hejsvejs.


förresten. 24 oktober ska jag på muse i sthlm.
det är jag rättnöjd me.






det är visst så här dom ser ut me. inte så dumt va?


ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0