nyvsgammal.

sådär så är tangentbordetsom vanligt igen.
o en ny vecka har börjat utan den minsta söndagsångest. kanske kommer jag ha det om ett tag men just nu känns de .. harmoniskt.

dessvärre var jag i mellbystrand på kräftskiva i helgen.
emmas familj har en stuga där. precis vid havet o ja.
det skulle jag också vilja ha helt enkelt.

o jag inser att jag är en helt annan människa nu än då.

jag kom hem o hade för det första inte rört mej på flera dagar. så huden stramade sådär som den gör.
o jag va otroligt irriterad. sådär som man blir när man inte tränar ordentligt.
o tim hade plockat massa svamp o det värsta jag vet är att rensa svamp.
o jag dagdrömmer aldrig längre.
ibland försöker jag.
men jag vet att dom drömmarna är ändå liksom körda.
så det funkar inte ens att drömma längre.

jag är en periodare.
i perioderärjag tillfreds me livet o accepterar faktum eller funderar inte ens över saker.
sen när man åker bort o inser att. 
det finns andra världar än min värld.

vi ska utomlands o göra praktik.
o det skrämmer liksom livet ur mej.,
 

det är det jag ska komma fram till.

o jag gillar inte det som det blev.
jag har gjort allt jag alltid sagt at jag inte ska.
jag vet inte vad det betyder... 
 
jag o tim har l bott ihop sen vi blev tillsammans. på gotto ont. för man blir alldeles för van vid det.
 jag skule inte vilja bo här hela livet.
jag skulle vilja va som när jag va 19.
jag vill ha mina dagdrömmar tillbaka.

o känslan av att det finns inga gränser.

istället äter jag potatismos.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0