sömn.

man är inte lika trött på kvällarna närman inte går upp sådär tidigt längre.

jag kollade schemat nu.o det borde jag inte gjort. asnervös av alla saker man ska göra.
ush. en dag i taget.

blev inte mkt till inspark idag.
lång paus mitt på dagen o va inte så sugen på att sitta i joannas o peters lägenhet flera timmar själv o glo.
fikade me ida osimon o åkte hem.
imn är de capsning på schemat så får väl hur det lir.
innan dess akademisk introduktion på elmia.

shit det här me skola är nytt.
men det känns skönt.
o lite skrämmande.
om jag inte fattar nåt eller klarar av det?

känns som jag har spån i huvvet efter åren på alack.
men som sagt. en dag i taget.

nu ska jag tänka på nåt annat.
tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0