ajaj.

tänkte mej betala för ett kvartal på gymmet. jag får tillbaka dom pengarna från bolis sen. men det förutsätter liksom att man har pengar över månaden innan att betala med. och vi har inte betalat några räkningar ännu och mina kronor va sjukt få.
hur ska det gå?
jag gillar bättre system där man får pengar först och betalar sen. det här att leva på bara bidrag funkar inte jättbra.
så det så.
(särskilt inte när min sambo är arbetslös så att säga)

annars har jag gått en långpromenad idag. och tränat bodypump. som deltagare, vilket va väldigt längesen. det är ganska skönt ibland. fokusera på bara sej själv.
det skumma är att jag alltid utan undantag svettas floder när jag själv har passet. däremot, ibland, som idag, svettas jag knappt alls när jag bara är med.
konstigt va?
adrenalinpåslag?
eller va e dealen?

nu ser jag iaf fram emot nyår. och januarilönen.
och flaine.


i dag klockan elva kom charlotte och fikade. vi ses sjukt sällan. det var trevligt.
imon ska vi till farmor och käka lutfisk. jag tänkte åka och köpa strumpbyxor. men jag lånar nog av mamma. såna förnödenheter ingår inte i min budget nu.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0