blott en dag.

en dag som alla andra.
jag tyckte vi skulle spela tennis ikväll, men det var folk där o tränade.
på fredag däremot, ska det hända.

i helgen var jag på 25årskalas.
hos viktor. vi fick tacos o faktiskt en väldigt god drink.
det var trevligt fast vi började väldigt tidigt och framåt halv elva tröttnade vi på en viss full person, så vi gick till kulturhuset.
jag gillar inte att gå dit speciellt mycket.
bandet var bra, på sitt sätt. men jag gick hem rätt fort.

tim o roger kollade på tennis när jag kom, vi åt varma mackor sen va lördagen slut.

egentligen tyckte jag att resan till linköping var bra. jag fick komma hemifrån en held dag, o slippa lägenheten, den såg jag nog av under hemtentaveckan. (tummen ner!)
det var lite svårt att hitta dock... vi kom lagom till låt nummer 4.
som tur var hade oskar (peter jöbacks boyfriend. ojojoj.) bra teori så vi fick ändå ut lite av resan.

på torsdag blir det trippel team. anna kommer o ska köra med oss, så då blir det hallabaloo i svänggänget minsann.
imon laddar jag för vetlanda. första ska jag dansa (jaaaa faktiskt!!) i en o en halv timme. och bp på det.
jag hoppas på ett bra danspass.

såhär såg det ut i lördas. ungefär. det blir ytterligare en svartvit förfest.



turturduvorna.



helyllejacob.



jag o födelsedagsbarnet.






halva emma.



kanske har jag lite dålig syn iaf?

godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0