det där me o va sams.

helgen började som en sol o slutade som en pannkaka.
typ.

i fredas skulle jag gått i skolan till kl 14.30 men skönt som tusan så slutade vi kl 12.00 istället.
jag åt lunch me ida och köpte nagellacksbottagningsmedel.

kl fem spelade jag o tim tennis i orwakhallen. bäst o passa på så länge det går. jag är värdelös emn det är skoj!
sen åt vi kantarellsoppa, me tims bröd som han hade bakat. (han va ledig torsdag-fredag). de va grejer! brödet alltså.

lördag kl 11 kom roger och mirsije och vi lämnade sävsjö för spa på ronneby brunn. kl 15 va vi på pilates vilket jag inte har varit på innan. de va lagom jobbigt och väldigt skönt på nåt vis. sen badade, biubblade och bastade vi. och jag tänkte att senast jag badade hot tub va i canada.
det är för himla gött m varmt vatten.

sen åt vi middag. som va sådär tyvärr. vi upptäckte att det fanns en nattklubb (natti, ganska osexigt namn) och dit ville vi såklart gå. vi förfestade lite till på rummet sen gick vi till Natti. nästan till kl 3! jösses så länge brukar jag inte va ute. (för o inte tala om föräldrarna roger o mirsje...) i morse gick vi (alla utom tim som tjurade) upp och gick på ansiktsbehandling (hannah o mirsije) och massage (roger). de va härligt! fast lite tungt att gå upp kl 9. efter det frukost som jag tyvärr inte kunde uppskatta som jag borde gjort. himla natti.

vi skulle gått på yoga. men vi pallade inte. vi åkte hem. och sov mer. och vi tjurar. 
tim är bäst i hela världen på att tjuta och kan aldrig aldrig erkänna att det möjligtvis kan vara han som har fel.

imon ska jag till skolan och tag o lov ska jag hem till föreberg på kalas me kusiner och sånt.
när jag är förbaskad vill jag helst åka hem.

nu ska jag nog skriva ett sms till stackars viktor som har haft en tuff vecka.

nu ska vi tjura vidare. åh jag längtar!

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0