inför.

i morse blåste och regnade utnför fönstret när jag vaknade. det var inte skoj. jag gick upp och gick runt källeryd.

för en stund sen kom vi hem från taina (tajna?) och anders. tims släkt har så sjuukt mkt mat. mer än vi. fast dom är ju lite finska också. tim fick en jordglob av sina föräldrar. jag blev nog gladare än tim. så himla fin!
jag fick en kuvertväska av emelie (fin men jag komer nog aldrig våga använda den, lär slarva bort den direkt) och ett träningslinne av teja och dino. samma som jag fick av viktor och henrik igår. samma färg. men de va sjysst modell så det är bara att byta den ena!

nu är jag helt slut. äta är bland det jobbigaste. exhausting. tim är iväg och spelar tennis så jag bloggar och vilar. hade tänkt att kanske gå o träna. jag önskar mej ett gym med massa bra pass. gymmet och jag rimmar dåligt!

har iaf tänkt dammsuga (kan väl räknas som träning) och sen duscha och sånt. för på juldagen är det fest. och jag kan inte riktigt minnas sist jag var sugen. kanske struntar jag i att gå till kulturhuset. kanske gör jag inte. det kommer iaf folk hit som är trevlliga och det räcker.

jag har heller inget att ha på mej. jag skulle vilja he ett par jeans som jag tyckte om. tyvärr har jag inte det.

nä, nåt mer har jag inte att förtälja. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0