kött.

-kött. coh handen mot huvudet. som ida brukade göra.
ja, det var temat för kvällen. eller först och främst var det lutfisk hos farmor som va temat.
- hm. de låter inte gott. sa tim och jag blev irriterad. det visade sej visst att det var gott. vilket jag redan visset för vi äter det varje jul. 

sen åkte vi hem till mamma och pappa för att gräva fram en slips som matchar min nyårsklänning. det gick hyfsat.
vidare fick jag med mej strumpbyxor och en mössa med mej hem. och inte vilken mössa som helst!
tims present blev ett halvt rådjur. så ikväll har tim och pappa bondat lite när dom styckat det stackars djuret.
imon blir det rådjursfiol till middag. de ja!

idag fick jag även (kors i taket) med mej tim till gymmet. vi körde lite styrka. han höll på att dö. det gjorde inte jag. vi hade samma vikter. vad säger det om tims fysiska form? tummen ner.
(okej han körde lite fler reps än jag. men det hör inte hit)

imorgon börjar nyårshysterin på systemet för min del. puh!
men jag har varit hos åsa och klippt och slingat så jag är iaf fin håret. det gör det lite lättare.
nu är jag sjukt törstig och sugen på frukt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0