rambo avslutar dagen.

puh. att sitta still och äta en hel dag kan vara så jobbigt.
fast det var inte helt sant. hurtigbullefamiljerna nilsson-hjertonsson startade såklart dagen med ett bodypumppass.
galet skönt (det var ett dag sen nu. 1 vecka.) och maten smakar lite bättre efter det.

kl "tolv halv ett" vankades det jullunch. som vanligt. nilssons avvek runt fem.
som vanligt. kvar var jag henrik viktor mamma pappa och farmor. för julklappsutdelning. som vanligt. jag fick va tomte. henrik och viktor är ju liksom bara snart 23 så det är klart vi ska ha en tomte. mamma sprang upp på vinden och hämtade tomtekläderna.

jag blev sjukt nöjd. speciellt me ipoden som är sjuuukt snygg och liten. silvrig vilket känns lite rocknroll. henrik och viktor valde färg så det kan ju inte bli annat.

efter det åt vi gröt. sne åkte jag och henrik hem. jag till peter och sa hej och hämtade hem tim och peter. vi åkte hit och tim kokade gröt. sen om pär och susanne. vi åt gröt. igen.

nu tittar/hånar peter och tim (och jag lite) på rambo. jag är rätt trött och kommer sova gott inatt. imon är jag sugen på att träna lite.
klockan ett är det dags för jullunch. igen. hos appells, tims moster.
på kvällen lär vi välk hamna på det där himla kulturhuset. jag hoppas på lyckad förfest, eftersom jag inte gillar hemvändarkvällen. typ.


jul är för himla trevligt iaf. God Jul och Fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0