skiddags.

nu ska jag traska bort till mamma och hämta mina pjäxor. sen ska jag ta på mej dom och förfäras över hur obekvämt och hårt det är me pjäxor. efter nästan tio år i snowboardboots.

tim lagar mat. i sin nya kockmössa och förkläde. när han har på sej det så lagar han inte mat, då Skapar han. jag har skruvat ihop vår nya skohylla. det gick bra!

sen ska jag till vetlanda för att testa nya combatpasset (sist var det vist det gamla) och ha ett pumppass. för att kunna sitta still i bilen imon. för imon åker vi till sälen minsann!
hoppas det blir såhär:

men nähä. här tänkte jag lägga upp lite snöbilder. men jag har visst tims dator och han har inga bilder.
så då blir det inga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0