soireé.

skola. sen jobb. till kl 19.00. ovanligt för mej att jobba så länge.
imon står samma sak på schemat.skola och sedan jobb. fast bara några timmar.

tim är i göteborg me jobbet.
schlagershow vilket är festligt eftersom tim och dino ogillar det väldigt mycket!

så jag är ensam vilket också är ovanligt.
har tittat på världens konflikter på svt, vilket jag tyvärr missat innan.
så inatt lär jag drömma mardrömmar om liberia och människor utan ben.
det finns så många konflikter jag inte vet om.

ovetande och inte alls allmänbildad.
destu längre tiden går i skolan, och ju mer saker vi läser om. destu mer tänker jag att det är kört för vår värld, och för mäniskorna.

vi får hoppas att så inte är fallet, och att alla människor i framtiden ska få sova gott.

sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0