taggning.

julkalas me fyra kusiner, respektive samt nio kusinbarn. hallabaloo.
henrik: jadu hannah.... blir du sugen?
jag: nja...

vilket levande. härligt på ett sätt såklart. men det går inte så lätt att prata.
men jag pratade me übercoola kusin richard. och efter det känner jag mej mer taggad än innan att faktiskt läsa den här utbildningen. jag behöver nog inte oroa mej för praktikplats?
ja. lite coolare skulle man va.

varje gång jag åker hem får jag med mej lite grejer. idag fick jag med mej ett linne och ett par byxor som mamma hade köpt som hon inte ville ha. (bra där, mer sånt). samt kortet som ida tog på mej a long time ago. massa frukt och smörgåstårta.
sen snodde jag med mej fotoalbumet med alla korten från frankriketiden. jag saknar det ibland. jag gömde det under sängen. tim vill nog inte se.

jag ska jobba ganska mycket framöver. det är fantastiskt bra, jag är helt pank.

godnatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0