till fjälls.

i helger var jag i stöten. det var sjukt kallt och jag känner mej numer som en förrädare eftersom jag mycket motvilligt tyckte det var skoj attt åka skidor. (efter att i nästan tio år varit en stor motståndare till detta).

men det var kul och nu är jag ganska sugen på att kunna åka snyggt också. för ärligt talat, människor som åker skidor fult, är bland de töntigaste man kan skåda.
korten från backen är ganska få (obefintliga) det var liksom för kallt för attt ta kort. jag tror vår kamera hade pajat om vi hade tagit med den.

åka bil upp i torsdas gick fort och bra. åka hem igår var drygt och långsamt. vi stannade på stadiumoutlet i sälen. o nu vill jag inget hellre än köpa ny jacka. (med risk för att låta som en bortskämd snorunge. vilket jag iofs är. eftersom jag fick nya kläder i julklapp förra året.)

lite bilder tog jag. på det vackra landskapet genom bilrutan.





kallt och fint.


peter kör bil.



jag gjorde en späckhuggare för det immade så gräsligt på rutan.



dagen innan avfärd invigde tim sitt kockmössa och förkläde och lagade pastagratäng me massa massa rödvin i.

idag har jag jobbat. 10-19. ingen träning. men imon börjar jag inte förrän kl 12.00. då ska jag träna minsann innan jag sväller som en ballong. dom dära hälsosamma och aktiva skidsemestrarna är en myt.

(förresten tror jag att afterski nästan är det roligaste jag vet. iaf efter sådär 3 mariestad.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0