bra men mindre bra.

det finns bättre dagar.
o det finns sämre dagar.
det ska gudarna veta.
per automatik blir det så att riktigt kalla dagar blir mindre bra.
nä det är vargad om jag ska till jobbet.
eftersom alack inte är nån normal industri så sköts stor del av jobbet utomhus.
o även om mna slipper va ute så fryser man ändå.
portarna är stora o släpper in sjuka mängder kallluft.

dessvärre är det så.
att även under perfekta väderförhållanden är mitt jobb ett själsdödande svart hål.
punkt slut.

jag o åsa gick runt källerdy innan.
det postivia var att kl va ca 16.30 vid avfärd o vi kunde ändå gå i skogen.
det va ljust.
det negativa va att det va himla kallt.
jag börjar starkt längta till våren.
samt till billiga flygbiljetter ut till europa.
eller annanstans.

jag vill ha vår så jag kan springa.
inte sugen när tempmätarn visar på -10.
lägg av.

detta va ett töntigt o patetiskt inlägg o jag ska inte klaga utan va glad att jag har ett jobb.
men ärligt talat.
det är jäkligt svårt ibland.



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!! Jag har utmanat dig!!..instruktioner finns på min blogg! ha de bra! kram

2009-02-16 @ 22:12:47
URL: http://ida.jaykar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0