damm.

måste städa lite.
samt samlar energi för o springa.
sa till åsa att vi kunde gå en runda idag.
men känner att jag måste rensa ur kroppen.
jag har inte varit jättesund den här veckan.
det känns.
o det är ju inte superkallt längre.
viktor säger att det enda han fryser om när han spriger i kylan, är snutten.
o jag har ju ingen. så det borde va lugnt då?








tim ska ändå träna fotboll. då är det lite lättare att komma iväg. men ska nog sova lite först.
som vanligt är jag halvt i koma när jag komer hem från jobbet.

o jag är pank.hade 200 kvar på kontot.
handlade igår efter jobbet.
uptäckte att jag lagt ur medmera kortet ur plånboken.
fick betala me vanliga kortet.
ja. de va dom 200.
damn it.

så det blir inget askalasfestligt i helgen.
inte för att de brukar va det nu för tiden.

nu är det två st som fått 5 rätt på sanning eller bullshit på christer.
de händer väl inte varje torsdag direkt?


o om nån mot förmodan bryr sej så är bodypump fortfarande roligt o jag är back on track igen efter semestern.
men ont gör det.

dags för vila.
tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0